Regulamin

I. INFORMACJE OGÓLNE

 

1. Właścicielem sklepu internetowego jest Firma:

ASTER LI Lidia Drzewiecka
ul.Bełzy 4
02-495 Warszawa


2. Biuro, Hurtownia i Sklep Firmy ASTER LI znajdują się w Warszawie przy ul.Bełzy 4.

adresy e-mail:

aster@aster-bal.com.pl

biuro@aster-bal.com.pl

 

II. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

 

1. Zamówienia można składać przez sklep internetowy www.aster-bal.com.pl
2. Warunkiem składania hurtowych zamówień przez sklep niezbędna jest rejestracja Firmy w naszym sklepie.
3. Zamówienia hurtowe można również składać e-mailem na adres: biuro@aster-bal.com.pl
4. Zamówienia złożone w dni powszednie są realizowane tego samego lub następnego dnia w zależności od ilości zamówień.
5. Kupujący zobowiązany jest do podania numeru telefonu stacjonarnego lub komórkowego oraz adresu e-mail, pod którymi będzie możliwy kontakt z klientem.
6. Firma ASTER LI nie ponosi odpowiedzialności za złe podanie rozmiarów i wynikające z tego faktu reklamacje. W takiej sytuacji wszelkie poprawki są możliwe na koszt zamawiającego.
7. Do strojów dla dzieci w rozmiarze 146 cm i 152 cm należy doliczyć 10 % ceny.
8. ASTER LI zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów, znajdujących się na stronach sklepu.
9. Ze względu, że Firma ASTER LI funkcjonuje również jako Hurtownia stany podane w sklepie internetowym mogą się różnić od rzeczywistych.
10. ASTER LI wystawia faktury VAT. W przypadku zakupów hurtowych klient otrzymuje ceny hurtowe netto.
11. Prosimy o dokonywanie przemyślanych zakupów w naszym sklepie stacjonarnym. Zwrotów nie przyjmujemy.

 

III. WYSYŁKA I ZAPŁATA

 

1. Zamówione towary są dostarczane do klienta za pośrednictwem firmy przewozowej "DPD". Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówień.
2. Termin dostawy zamówionych towarów z reguły wynosi od jednego do trzech dni roboczych, o ile podczas zamówienia nie nastąpią inne ustalenia odnośnie terminu dostawy pomiędzy Firmą ASTER LI, a Kupującym.
3. Koszt przesyłki kurierskiej na terenie całej Polski wynosi 14,99 zł brutto, w przypadku zamówienia powyżej 299 zł brutto koszt transportu pokrywa Firma ASTER LI.
4. Zapłata za towar uiszczana jest gotówką kurierowi, o ile nie nastąpiły inne ustalenia odnośnie zapłaty za towar z Firmą ASTER LI.
5. W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest informowany o tym fakcie i ewentualnie następuję zamiana na inny.
6. Istnieje również możliwość wysłania towaru za granicę. Koszt takiej przesyłki jest wyliczany indywidualnie w zależności od wagi paczki.

 

UWAGA!! JEDYNIE ZAMÓWIENIA ZŁOŻONE DO GODZ. 12:00 BĘDĄ WYSŁANE TEGO SAMEGO DNIA !

 

IV. ZWROT TOWARU, WYMIANA I REKLAMACJE


1. W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z biurem Firmy ASTER LI, konieczne jest wówczas dostarczenie uszkodzonego produktu do siedziby ASTER LI, ul. Bełzy 4, 02-495 Warszawa, wraz z dowodem zakupu.
2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów w przesyłce będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z doręczającym protokołu reklamacyjnego.
3. Czas na dokonanie zwrotu towaru zakupionego w sklepie internetowym to 14 dni - do przesyłki zwrotnej należy dołączyć dokument potwierdzający fakt zawarcia umowy (np. paragon) oraz formularz odstąpienia od umowy.
4.Podstawą każdego zwrotu jest dowód zakupu (paragon). Prosimy o dołączenie paragonu oraz formularza odstąpienia od umowy. Zawarty w przesyłce formularz oraz paragon usprawni oraz przyśpieszy procedurę zwrotu, dzięki czemu szybciej otrzymają Państwo zwrot za odstąpienie od umowy.
5.Zwracamy się z prośbą o zapakowanie produktów w oryginalne opakowania w jakich Państwo je otrzymali, wraz z całym kompletem metek.

 

 

UWAGA! Dokument zakupu ( faktura lub paragon ) zawsze znajduję się pod listem przewozowym na przesyłce !